Latest Tweets:

alovelylove:

shanellbklyn:

harleyhendrix:

shanellbklyn:

emmanuel-x:

deycallmetrey:

king-joaquin:

iceylucy:

legalmexican:

"Urban Tie Cap" Don’t you mean a Du rag…

Lmfaooo


ahem…

I’m done

Are you fucking kidding me, so everything we have is gonna get taken


Lmao harleyhendrix

My nigga I guess. She all wearing that shit like a tacky ass du rag model

😩😂 this shit is just funny to me like I’m really laughing

Always stealing our shit lol

alovelylove:

shanellbklyn:

harleyhendrix:

shanellbklyn:

emmanuel-x:

deycallmetrey:

king-joaquin:

iceylucy:

legalmexican:

"Urban Tie Cap" Don’t you mean a Du rag…

Lmfaooo

image

ahem…

I’m done

Are you fucking kidding me, so everything we have is gonna get taken

Lmao harleyhendrix

My nigga I guess. She all wearing that shit like a tacky ass du rag model

😩😂 this shit is just funny to me like I’m really laughing

Always stealing our shit lol

(via thehumansidetopoet)

knitmeapony:

These 11-Year-Olds Are Metal As Fuck

There is a metal band in Brooklyn called Unlocking The Truth that is made up of three 11-year-olds. They make every band in the nu-metal scene look like total garbage. Not that that was difficult.

These kids have some seriously dope metally riffs and breakdowns. Not sure when they have time to come up with those in between doing homework and…I don’t know, what do 11-year-olds do these days? We have no idea. Play Pokemon?

Yo, little dudes. Wanna play the next show we put on? Offer is on the table. One catch: You gotta show us how to beat this last level on Bioshock Infinite.

LOOK AT THESE PRECIOUS BB ROCK STARS:

(via Jaded Punk, where you can find several more videos.)

(via thehumansidetopoet)

prettycolors:

#df2040

prettycolors:

#df2040

(via pp-urity)

j-brooksby:

brandonousley:

Marvin Gaye. Jim Britt. 1974. 


dapenguinninja

j-brooksby:

brandonousley:

Marvin Gaye. Jim Britt. 1974. 

dapenguinninja

(via thehumansidetopoet)

validx2:

Cudi speaking on depression 

validx2:

Cudi speaking on depression 

(via thehumansidetopoet)